28/10

Nu är jag hemma efter dagens två träningspass. Första passet blev något lugnare än igår, vilket var enormt skönt då varenda muskel värkte. Vi hann med massor idag också, konstigt vore väl annars med tanke på att vi tränade i 4h. Fick prova på att vara individuell idag också, att köra program helt solo med 6 ögon som letar efter fel är oerhört annorlunda, nervöst med framförallt givande.

Jag hann även med en runda på stan. Pengar är växlade, hårsaker är fixade.. Nu har jag nog köpt allt som behövs! Sedan blev det sen lunch med min bästa kompis Johan. Trevligt med lite ny energi.

På kvällspasset märktes det att vi var trötta i kropparna, lite onödigt fummel till en början. Men jag vet att VI KAN, VI VILL OCH VI SKA köra kanon bra i Tjeckien! De sista programmen såg bra ut!

Nu måste jag slå in paketet från föreningen som seriöst väger 3kg (Nu hade du tur Nanya som inte behövde ta den) och sen måste jag packa. Om 7,5h står jag utanför Freddies dörr och vår resa till Prag kan äntligen börja.

Ni är världens bästa kompisar tjejer och tillsammans är vi Sveriges bästa trupp!

<3 F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0