tur att man gillar att pyssla

hej alla glada!
jag har nu börjat med den underbara uppgiften att klistra om alla stenarna som föll av för nån vecka sen.. Mycket trevligt. Har suttit i 2 ½ timme nu och är nästan klar med framsidan. Fint bli det men jag har inte vågat sätta på mig den ännu. Om dom ramlar av igen vet jag inte vad jag gör!



Som frida skrev så var dagens träning inte så himla upplyftande. men min personliga höjdpunkt var i början av tunnbandsprogrammet. Någon skriker INGET KAST i första bytet varav jag ändå kastar. Detta reslulterar i att alla har ett tunnband förutom jag. Jag måste ha blivit förtvivlad för jag börjar uppgivet gå mot mitten av mattan utan tunnband och utan att försöka få tag på ett. Vad tänkte jag? och som vanda undrade när hon såg mig lunka ensam, vad hade jag för plan? gav jag upp?

Idag fick vi massage innan träningen av Elin igen. Inte så skönt med akupressur, men väldigt nödvändigt!
// jullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0