Trött

Jag tror att det finns något som heter kronisk trötthet. Och just nu känns det som att jag är drabbad (hur man nu kan ha en kronisk sjukdom "just nu"). Det är meningen att jag ska plugga psykologi hela dagarna, men istället sover jag. Förutom att plugga hade jag två punkter på programmet idag. Den ena var en körlektion i mörker och den andra var ett besök hos naprapaten Joe. Men Joe var sjuk idag så det blev det inget av. Då kunde jag sova ännu längre (för annars skulle jag varit där om 30 min). Men körlektionen står fortfarande kvar på schemat.

Igår fick vi massage av Tessans kompis Elin. Det kändes bra och jag började inte gråta för att det gjorde så ont. NÄR jag blir rik (som Nanya säger) ska jag ha massage mint 3 ggr i veckan.

Jag när jag är stor och rik (och bröstopererad)

Dags för frukost, ha en bra dag!
Vanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0