Stackars stackars Cissi

Cissi har blivit supersjuk och kommer antagligen inte kunna tävla i helgen. Så himla tråkigt. Så nu pågår det febril aktivitet om hur vi ska klara oss utan henne (vilket inte är lätt för att vi vill att hon ska vara där). Hoppas verkligen att Kicki har haft en bra dag idag så att hon är på gott humör när hon ska bestämma sig för om vi kan köra lite senare på dagen. För då kan Nanya (som skriver prov i Stockholm till kl 13.15) hinna med tävlingen på lördagen också. Förutsatt att allt går som det ska. Annars kanske Annie får göra en hjälteinsats och hoppa in.

Idag fick jag och Julia förfrågan på tunnelbanan om vi var "ryska dansare". Med tanke på mina sammetshotpants och stävlar tror jag att vi kanske hellre ska tolka det som "strippor".

Nu ska jag äta pannkakor som min snälla mamma har stekt till mig till efterrätt och packa väskan.

Tänker på dig, världens bästa Cissi!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0