Så var man...

tillbaka till det vanliga livet. Höstlovet är slut och skolorna öppnar igen = time to work. Swishade fram på skridskor under dagen och var lite lite bättre än barnen. Proud!

Slumrade till på bussen innan träningen och var väl så där allmänt seg i musklerna. Träningen flöt på bra med byten, tänj, kroppsövningar och program. Har väl kört bättre men är hyffsat nöjd :)


ÅH NEJ! Jag har gjort en Cissi upptäcker jag precis i skrivande stund. Jag har spräckt mina leggings på insidan av låret. Mina muskler måste ha växt fasanfullt mycket efter dagens träningen...

Dags för att ta ett bubbelbad och krypa ner i sängen med första boken ur Twilight serien. Hoppas den är lika bra som alla säger...



/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0