Rast

Helt otroligt vad jag uppskattar tystnad efter några timmar på jobbet. Visst är det kul att leka och försöka locka fram fantasin man hade som barn varje dag men ljudnivån och tjatet tar kol på mig. 

Just nu är jag hemma på lunchrasten för jag har lyckats tappa bort ett papper. Inte vilket papper som helst utan barnens pingistuneringspapper där det står vilka som ska och har spelat. Men framför allt vilka som vunnit. Fast känner jag barnen rätt så har dem nog suverän koll på vilka som vunnit och inte...

Det jobbiga är att pappret är inte hemma heller. Jag kanske får skylla på att ett pappersmonster var hungrig?
Risken är dock stor att fritidsledaren som jag lånade pappret ifrån inte går på min lögn.




/f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0