Mååååndag

Ligger just nu i sängen och studerar mina armar. Jag har 10 blåmärken varav två ser helt groteska ut. Till och med brorsan ifrågasatte vad jag hade gjort med mina armar och då är det illa, riktigt illa.


Senaste nytt: I denna sekund utser jag härmed Camilla, en exmedlem i truppen, till vår dietist. Att hon själv inte vet om att hon fått denna utmärkelse är ovestänligt.  Jag har höga förhoppningar och hoppas på tips på vad jag kan äta till mellanmål innan träningen. Mackor i all ära men det börjar blir utjatat efter si så där 10 år.

 /frida

Kommentarer
Postat av: Vanda

Du får be henne skriva en gästbloggning!

2009-11-16 @ 22:27:03
Postat av: Ellapella <3

Hah vilken rolig bild, nu har jag och Gisela en ny blogg gå gärna in på den! Kramar Ella :P

2009-11-18 @ 10:47:04
URL: http://alltidvisyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0