kul liv!!!!!!!!!

kom hem från Cissi (vi träffas ju så sällan...) för nån timme sen. Såg då vår fina band/rep dräkt ligga och skimmra på min soffa. Eftersom jag strök på nästan alla stenar i onsdags kväll så tänkte jag göra klart den. Den blev så fin. 250 nya diamanter på framsidan. Jag var så stolt och skulle skicka en bild till min fina trupp så jag sätter på mig dräkten.

När jag trär dräkten över rumpan faller en sten. Bra början.. , sen kommer vi till brösten och armarna och dåååå... Diamant regn. 1/3 av alla JÄVLA stenarna fanns nu på mattan under mig istället för på dräkten. KUL!!!! Jag går för att kolla mig i spegeln (2 meter att gå) inte en bra ide..

Numera sitter bara 120 stenar på dräkten. Jag är ledsen och irriterad. Som jag har kämpat! "Dom sitter så bra dom man stryker på!!" Tack försäljaren från åmål.

Nu väntar arbetet med att ta av alla stenarna och limma istället. alltså ytterliggare 4 timmar ska läggas på dessa stenar.

gonatt
/jullan

Kommentarer
Postat av: Vanda

Åh, nej! Stackars dig Julia. Bra jobbat i alla fall!

2009-11-14 @ 13:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0