Korv

Sitter och försöker hitta billig korv till att sälja på juluppvisningen och ramlade in på Lithells sida om korvmyter:

Finns det grishjärna i korv?

Svar: Ja ibland så kan det slinka med en och annan hjärna, men vad gör det om korven ändå är god.

 

Som alla vet är jag verkligen inte kräsen, men snälla. Det är som att säga "ibland när jag bakar slinker det ner lite spott och smuts, men vad gör det om kakan ändå blir god?".

 

Rent principiellt blir det nog inte Lithells..

 

Hittills ligger City Gross i topp!

Vanda

 

 


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hahaha ok... där har vi anledningen till att jag INTE äter korv...

2009-11-10 @ 17:33:39
Postat av: julia

hahahahahaha, å den kommentaren gjorde min kväll tessan! haha

2009-11-10 @ 23:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0