Julen är (inte) stulen

Jag älskar jul. Jag älskar paket. Så idag satt jag och funderade på att jag vill köpa julklappar till alla kära gruppmedlemmar. Men student som jag är tillåter inte min ekonomi det riktigt, så jag tänkte att vi kan lotta en person som man ska köpa julklapp till. Då får alla ett fint personligt paket, samtidigt som det inte kostar skjortan.

Diskuterade det med Cissi och Julia på väg hem från träningen och de verkade positiva. Julia föreslog att presenten skulle kosta en månadsinkomst. Pax för att få present av Julia (hon funderade på en resa till Dubai) och inte av Nanya (0 kr inkomst, tanken som räknas )!

=)

Nu måste jag sanera mitt rum för imorgon ska vi ha middagsgäster (tisdagsmiddag eftersom vi "inte" tränar då).


Två skruvar och ett hyllplan till bokhyllan Einar. Precis vad jag har önskat mig!

Puss från Vanda

Kommentarer
Postat av: Ellapella <3

Längtar jättemkt julen när jag såg bilden..... Ella <3

2009-11-18 @ 10:48:26
URL: http://alltidvisyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0