Hemma fran Berlin

Hemma och äntligen duschad och ren. Nu längtar jag bara efter att gå och lägga mig.

Helgen gick inte riktigt som vi ville. I mångkampen klarade vi kvalpoängen i tunnband, vilket såklart var superdupertruperkul på en så stor tävling. Men vi lyckades inte med band/repprogrammet någon av dagarna så där klarade vi inte kvalpoängen. Det blir nog inget BrEMen.

Tävlingen i övrigt var riktigt kul och proffsig. Filmkameror, storbildsskärm (med slow-mo på de bästa sakerna), eskorter, "kiss and cry"-corner, och världseliten. Ganska kaxigt att ha tagit över mattan på förträningen från världens bästa rytmiska gymnast!

Lilla Lukas var absolut vår bästa kontakt med omvärlden. Alla ville ha honom. Till och med Rysslands fruktade tanttränare med lila hår kom fram och gullade. Och henne har vi aldrig sett säga ett snällt ord förut (om hon inte skriker snälla saker med ett väldigt argt tonläge).

Jag har en böld bakom örat. Kanske ska kolla upp den imorgon. Inget jag vill gå och dras med någon längre tid direkt. Imorgon och på tisdag är vi lediga från träningen. Passar ganska bra eftersom jag har tenta på fredag. Som jag inte är 100 % inpluggad på om man säger så.

GODNATT!
Kram Vanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0