Helgen by Vanda

I morse åt jag stekt ägg till frukost, och nu läste jag gästbloggaren och dietisten Camillas inlägg om att det är supermat så det känns grymt!

Idag hade vi ingen träning eftersom tränarna tyckte att vi var för trötta (och det tror jag att de har rätt i  (eh smör)). Istället tillbringade jag hela dagen i min pappas slöjdsal där jag tillverkade två saker, varav en är en möjlig "secret santa"-present. Så nu tycker jag att vi ska lotta vem vi ska köpa till. SNART! Hann även med god sushi och nu kollar jag på Grey's Anatomy. Planerar att gå och lägga mig tidigt ikväll.

Är taggad på att limma stenar imorgon. Men just nu när jag skrev det undrade jag hur jagh skulle få limmet från Frida. Well well, det löser sig säkrt på något sätt.

Känns overkligt att vi ska till Berlin på torsdag, men också superkul! Ich bin ein Berliner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0