Framtiden?

Söker runt på internet efter mitt veckohoroskop. Blev inte nöjd med det första jag läste. Inte heller det 2:a eller det 3:e. Känner att jag nog missat hela poängen med horoskop. För egentligen blir ju dagen vad man gör den till.

På torsdag åker vi till Berlin och jag ska inte behöva läsa ett horoskop där det står att helgen blir lyckosam och att jag har tur i spel. För det är en självklarhet att vi kommer göra vårt allra bästa och ta kvalpoängen!

Tvillingarna 22/5-21/6

Du kan inte ha kontroll över allting. Under veckan tvingas du att ge upp kontrollen över en händelse och låta den utvecklas utan din inblandning. Det känns svårt att släppa taget men du inser snart att du har gjort rätt och du tycker att det är skönt att du inte lade mer arbete på detta än vad du faktiskt gjorde. Händelser i slutet av veckan kan få dig som är upptagen i ett förhållande att önska att du vore singel igen, men detta är en önskan som är kortvarig.

/frida

Kommentarer
Postat av: Vanda

Frida! Det betyder bara att vi måste lämna våra skolor bakom oss när vi åker till Berlin och äger!

Puss

2009-11-23 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0