=D

Sitter i skolan för att jag inte har något bättre för mig, om drygt en timme börjar träningen. Tills dess ska jag väl plugga lite men sen kom jag på att det är ju knut som gäller ikväll så måste börja i tid att sätta upp håret.. (För er som inte vet de så brukar jag inte vara bästa vän med mitt hår när de ska upp i knut ;)) haha knuten kommer att bli gigantisk!!

Och jag har lyckats skrapa ihop hel 2st till publiken ikväll (min mor och far), Pappa hade tänkt att filma också, han har skaffat något nytt program där man kan jämföra med tidigare inspleningar eller typ pausa och rita.. alltså sånt som dom brukar ha på tv i fotboll och hockey...

En variant på hur uppgången kan se ut ;)
/Freddie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0