björnar

hallojsan alla våra läsare!
Idag stötte jag på både cissi och vanda på väg till jobbet! Vi kom överens om att det kanske var lite too much att ses varje morgon för att åka tillsammans, men trevligt var det!

Vi hittade en hemsk artikel om ryska björnar som åker skridskor i metro och kunde inte tro våra ögon! Nu har jag forskat vidare om dessa björnar och kan ni tänka er, dessa björnar kan inte bara stå på bakbenen och åka skridskor de spelar tillochmed hockey! Med klubba och puck.

Är inte det här att gå liiiiite för långt?! Jag tycker så synd om hockeybjörnarna, någon som vill hjälpa mig att befria dem?


//Jullan

Kommentarer
Postat av: Vanda

Asså, jag börjar typ gråta när jag ser det här! Sjukt hemskt! Man ser på deras hållning att de verkligen inte är ämnade för att spela hockey. Så tänker jag på det där som stod att de brände björnarnas framtassar för att de skulle lära sig att stå på bakbenen. Jag har ju redan Gorillaklubben och Icke-Rökarklubben. Det kanske är dags för Björnklubben också!?

2009-11-17 @ 15:43:15
Postat av: Frida

Hemskt

2009-11-17 @ 20:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0