bästa sportbloggen EVER

Just nu är vi den 160:e största sportbloggen i Sverige! Grymt! Ni som läser får gärna lämna en kommentar så vi får veta vilka ni är!

Jag sitter fortfarande på jobbet, men är klar för idag och ska snart åka till träningshallen. Numera tränar vi på tisdagar också. Kan berätta att det känns i kroppen! Har börjat få ont i ryggen igen och vaknar typ varje morgon med träningsvärk. riktigt härligt! Men ska inte klaga, det ÄR tufft att försöka kvala till EM.

Idag träffade jag min lärare i bioteknik från gymnasiet och hon vill gärna komma till mitt jobb med sina nya elever. Spännande!

/Jullan

Kommentarer
Postat av: Anonym

160:e största bloggen i Sverige. Jag är imponerad. En av de som läser er blogg är (coach) Jenny. Men det visste ni kanske redan...? Kram

2009-11-17 @ 17:29:10
Postat av: Freddie

Vart ser man hur vi ligger till?

2009-11-17 @ 19:52:52
Postat av: emelie

Mycket intressant läsning!:D

2009-11-17 @ 20:54:03
URL: http://emeets.blogg.se/
Postat av: Anna

Detta är mkt mer än bara intressant läsning! Klar jag följer er blogg!

/Anna L.(RG)

2009-11-18 @ 00:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0