äntligen

okej tjejer, jag är i smått chock! Nördig som jag är brukar jag ju hänga det finfina rgforumet! var länge sen jag var inne nu men gick in idag. Tänkte läsa lite om Berlin. Och där läser jag om.... OSS!!!


latvy6



Joined: 30 Jan 2009
Posts: 377
Location: Oakland, CA

PostPosted: Sun, 8-Nov-2009 6:01    Post subject: Reply with quote

what are the names of the girls in the Swedish group? They weren't in Mie, right?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger  
Anna Kull
RSG.net Moderator


Joined: 27 Oct 2003
Posts: 3399
Location: Switzerland

PostPosted: Sun, 8-Nov-2009 19:23    Post subject: Reply with quote

I thought that the SWE group was meant to be there earlier. Have they canceled their participation?
Wooohoooo! haha inte mycket, men de har ändå nämnt oss bland namn som kanaeva.
Jag var tvungen att svara!

rgjulia



Joined: 24 Nov 2009
Posts: 1
Location: Sweden

PostPosted: Tue, 24-Nov-2009 10:38    Post subject: Reply with quote Edit/Delete this post Delete this post

latvy6 wrote:
what are the names of the girls in the Swedish group? They weren't in Mie, right?


The Swedish group:
Vanda Aronsson
Frida Berg
Julia Persson
Cecilia Rudeberg
Nanya Stattin
Fredrica Pantzar

We didn't compete in Mie, but we are really looking forward to compete in Berlin! Very Happy
Okej, jag vet att rgjulia är ganska lame, men mobba inte mig för det..
Sådär tjejer, ett av mina stora mål i livet är uppnått, mitt namn står på rgforumet! WOW :)

Ikväll ska jag färga band och Nanyas tyg/klänning (?) haha. Kommer nog bli superfint.

ses ikväll!

Kommentarer
Postat av: Cissi

hahaha va !? Det där gjorde typ min dag. Sjukt stolt!

2009-11-24 @ 14:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0