091115

Söndagen började med 2,5 h träning som gick helt okej. Början var lite tung, med Jennys hinderbaneuppvärmning, men stämningen mjukades successivt upp (för mig var det när Julia med sjukt miserabel min "körde" med tunnbandet som en gangster i en musikvideo när vi värmde upp benen).

Efter träningen gick jag hem och lagade blodpudding m bacon till lunch. Min mamma mutade upp min lillebror som fortfarande låg och sov med lite av min mat. Sen skulle vi kolla på film men jag somnade efter typ 30 min och sov under resten av filmen.

Framåt kvällen kom storasyster+pojkvän och min pojkvän på söndagsmiddag. Och jag bjöd på kladdkaka m vaniljglass. Riktigt mumsigt.



Nu ska jag forsöka sova. Är lite pigg efter min nap men imorgon måste vara vara alert för jag ska köra halkbana. Redan 0745 ska jag vara där.

Lycka till på provet Freddie! Jag är säker på att du klarar det bättre än snubben i din skumma serie =)

Kram kram kram från Vanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0