Tänker så det knakar

Sitter just nu i sängen och funderar på framtiden. Nästa fredag tar mitt fasta vikariat slut, vad som händer sen är ett frågetecken. Håller tummarna för att jag ska få stanna även nästa termin. 

Sen har vi då det största bekymret, vad ska jag utbilda mig till? Idrottslärare har alltid varit något som lockar men nu tvivlar jag. Naprapat? Fysiolog? Forskare? Brandingenjör? Just nu lockar rehabliterings avdelning på sjukus mest, men finns det något sådant yrke och vilken utbildning ska jag då välja. Herregud, frågorna är många och alternativen ännu fler.

Något som är helt säkert är att jag vill utomlands. Vad sägs om 2 månader i USA eller Australien?




Time will tell /frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0