onsdag

hela kontoret befinner sig just nu i lunchrummet för att dricka glögg och äta lussebullar. Sen ska alla festa hela natten lång! Jag som har varit med och planerat denna julfest sitter ensam på labbet. Imorse läste jag en artikel om att många människor känner sig ensamma på julen, nu är jag en av dem! Haha känner mig verkligen mobbad. Ska lämna det här stället och åka till träningen istället. Mycket trevligare än pepparkakor, lussebullar, glögg, lekar, julbord och efterfest eller vad tycker ni? ;)

Tänkte också passa på att gratta Viktor Knaust ännu en gång då han har tagit KÖRKORT!!!! Grattis Knaust!

/jullso


Kommentarer
Postat av: Knaust

Tack :D Men jag som hade tänkt smyga med det!

2009-12-17 @ 12:54:42
Postat av: Julia

Tillåts inte Knaust! Undrar vad du har för plan egentligen?! Att plötsligt komma körandes hem till någon som inte vet att du har körkort? Å sen säga HAHA det visste du INTE?!

2009-12-17 @ 16:06:30
Postat av: Knaust

Ja det va faktiskt precis det ja hade tänkt =)

2009-12-17 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0