myspys

Idag är min säng sådär extra skön. Så mjuk och gosig att jag bara vill ligga kvar under täcket hela dagen. Fast det går inte försig för jag har lovat mammsen att gå en promenad och vid fyra kommer mina kusiner hit för lite julmys.

Jag hade en toppen julafton igår. Paketen jag fick var klockrena. Och de jag gav bort verkade också bli uppskattade. Lagom till när Kalle började bar det av till min kusins flickväns släkt. Kalle var rolig, tomten var snäll och maten var toppen. Lill-tjejen i familjen fick en sminkväska och hoppmatta som vi lekte med hela kvällen. Det bästa var nog att vi gick ut och åkte pulka och snowracer. Tänk om det kunde vara jul flera dagar om året.

Gissa vad jag är glad för att få gå på Bounce den 20/4!


/frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG MED! Fast den 23e =)

2009-12-25 @ 14:55:10
Postat av: Vanda

Det var jag!

2009-12-25 @ 14:55:40
Postat av: julia

Jag med fast den 25e!!!! haha

2009-12-26 @ 16:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0