Min dag hittills i bilder och ord

09.25 ringer klockan. Snoozar till 09.28. Sen går jag upp. "Hej polkagris", säger min pappa.


Jag gör iordning frukost, och fotar den för att lägga upp den på bloggen. "Måste du fota maten för att få klartecken från tränarna, innan du äter upp den?", frågar min pappa.



10.06 springer jag till tunnelbanan för att hinna med den som går 10.12. Det gör jag inte.

Tränar i 2,5 timme. Lång uppvärmning m rep, mycket kropp, rep/bandkast och lite juluppvisning.

Kommer hem och värmer gårdagens middag till lunch. Sätter mig framför tvn för att äta och upptäcker att det 'Vem vet mest'. Blir lite glad. "Kommer man hem för att kolla på reprisen av 'Vem vet mest' då är det illa", säger min pappa. Kanske ännu värre att jag fastande framför 'Shake your ass off', en kombination av Let's Dance och Biggest looser, efter det. Men nu har jag slitit mig, för jag måste verkligen plugga.

Jag längtar efter ett inlägg om Julias och Jennys matlördag!

Kram Vanda

Kommentarer
Postat av: frida

Berlin-nallen på matbordet! HAHA

'Shake your ass off' är grymt. Lite orättvist är det ju, så klart de fetaste tappar mest i vikt!

2009-12-06 @ 15:21:21
Postat av: Vanda

Självklart. Och pokalen från Tjeckien på pianot.

Precis vad jag sa! Svårare att gå ner från 50 till 25 är 200 till 100. Antar att du har peel på alla såpor som går på dagarna nu när du är sjuk!

2009-12-06 @ 16:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0