Juluppvisningsprogrammet

Igår hände en rolig sak på träningen. 

Vi höll på att hitta på programmet till juluppvisningen när jag sa: "Vi kanske kan avsluta med den där diamanten med banden". Ingen hade en aning om vad jag pratade om, så då började jag derigera var alla skulle stå för att prova min idé.

Här är allt fortfarande i sin ordning. Jag kommer på något konstigt, alla forsöker lite halvhjärtat. Men det är nu historian ändras. Istället för att utveckas till ett fiasko eller klinga ut i ett ingenting, där alla säger: "Jaaa.. Fast nääeee" så blev det en succé. Alla tyckte att det var bra.

Sjukt ovanligt att alla är överrens så snabbt att det blev en nästan bisarr situation för min del.

Nu låter det som att jag är en helt ouppskattad och misslyckad människa i vanliga fall men jag lovar att jag känner uppskattning från mina älskade vänner! Trots att jag inte kommer med så fantastiska idéer varje dag.

Kom och se oss på Juluppvisningen och köp MASSVIS med korv! I Enskedehallen vid Gullmarsplan kl 14.00 på lördag!

Kram Vanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0