Juldan

Jaha då har man börjat juldan med ett träningspass, hade nämligen tävling med min bror om vem som kunde sitta längst i stolen, familjen trodde ju stort på mig och de gjorde även jag men tyvärr är ju även min bror en tävlingsmänniska... till en början var det jag som var helt oberörd och jag kände att jag skulle ta hem den här matchen utan problem, men sen satt brorsan kvar och jag började känna  av hur mina benmuskler börja bita hahah,jag gick ner efter 5 minuter, tyckte att de kunde räcka :P
så de blev dessvärre en förlust för mig men jag tycker allt att brorsan fuska, han kan ju inte det här med riktigt stolen som man har lärt sig på träningen ;)
¨
Puss och Kram
Freddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0