full fart.

SURPRISE, ser ut som vi ska ut och åka igen innan jul.. Nästa stopp blir Holland den 20 december. Jag känner mig som en popstjärna på turne. Kanske borde vi skaffa oss en turnebuss? Ett privatplan vore nice! Sponsra någon? Det här vore nice:



Nu ska jag iväg och träna, blir mycket nu: onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, flyga och träna lördag och sen tävla söndag!

Ska bli grymt kul, men sen är vi värda ett litet jullov på några dagar!
förövrigt känner jag på mig att alla bandkast kommer sitta som en smäck idag på träningen eftersom jag gav hela truppen chocklad igår. (bara 4 rutor, man är ju elitgymnast....)

//julls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0