Fredag

Klockan är 22.22 och jag tror de flesta vet vad jag önskar mig. Sista dagen på jobbet idag för det här året. Nu har jag lång ledigt enda tills 11 januari. LYCKA! Lekte kull med barnen ute i solen och njöt av vintern. Träningen gick bra idag. Jäktade vidare hem till tränare Therese som numera är utbildad idrottslärare/hälso- någonting. Så trevligt så, trots allt gnäll av mina kära vänner. Att man börjar fråga "Är vi framme snart?" efter 3 minuter är inte okej. Vi avslutade vår kväll vid busshållplatsen med lite allsång.


Grattis Tessan!

Ska lägga ner det sista i väskan nu. Freddie svammlade om att packa allt imorgon men som vi alla vet skulle det resultera att Freddie dyker upp 2 timmar försent på Arlanda.

Själv höll jag dock på att missa att skriva ut biljetten inför resan. Lyckat.  /frida

Kommentarer
Postat av: Vanda

Ha ha ha!

2009-12-18 @ 22:39:23
Postat av: Tessan

Hahaha Tack för den Frida =) Platinablont är inte min färg som ni ser... hahaha... KÖR HÅRT IMORGON!!!!

2009-12-19 @ 15:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0