Jobbigt


Suck,pust och stön. Min säng är ockuperad av ett gigantiskt berg av nytvättade kläder. Det finns inget tråkigare än att lägga in tvätt i garderoben. Sitter på tillräckligt avstånd för att kunna ignorera berget samtidigt som jag våndas över de kommande 3 minuterna som det tar att lägga in tvätten. Oj oj, vilket problem..

Fick hem reklam från Naprapathögskolan och känner verkligen att det är något för mig. Kruxet är då bara att utbildningen kostar 360 000kr. Utbildningen är 4år lång och hur jag ska lyckas överleva som fattig student plus tvingas betala den enorma summan har jag inte en susning om. Dessutom vill jag komma bort från Stockholm några år, vill uppleva något nytt.

Dags att ta tag i kläderna. /frida


Eftersom fotografen inte publicerat bilder på år och dar gör jag en insatts. Här är min tisdag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0