CATS

Jag var just och såg Cats på Cirkus med min mamma och mina systrar. Eftersom det var avstängt där vi skulle sitta fick vi sitta på första raden. Min syster var överlycklig, men jag misstänkte att vi skulle få uppleva spott och svett på nära håll. Och det fick vi. Men mest konstigt var ändå de sjukt intensiva blickarna som katterna gav oss när de krålade längst fram på scenen. En spännande upplevelse, men i andra akten bytte vi till några platser längre bak. Blev en shysst kombination faktiskt.

Väldigt bra dansare fanns det i musikalen. Speciellt två stycken var mina favoriter, de gjorde den mest fantastiska aktrobatiken. Vilka lyft! Lätt som en fjäder såg tjejen ut där hon flög. Och när hon stog på händer på killens underarm. Muskler!

Vi håller på att öva in en dans till juluppvisningen och där är meningen att vi i par ska göra tre olika lyft. Frida och Freddie hade lite problem att komma på något snyggt, och efter att ha sett deras försök blev de här dansarnas lyft ännu mer imponerande. No offence!


Vanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0