Bokslut

Träningsvärk någon? Jag känner mig lite mör både i benen och i ryggen. Kanske efter min specialbrygga från golv till golv jag kom på igår, som vi ska lägga in i programmet. Det blir sååååå läckert.

Sista dagen på året och dags för bokslut. Vilket år vi haft!

Fler utlandsresor än någonsin; Estland, Grekland, Norge, Tjeckien, Tyskland och Nederländerna.
Mer svett.
Mer tårar.
Massor av lycka och skratt.
Ett kort sommarlov.
En jordbävning.
Ett trasigt plan som var tvunget att vända om.
Hysteriska (roliga!) studenttider med flera studentmottagningar om dagen.
Inbjudna till SM-firande i Stadshuset.
En ny tränare.
En ny maskot.
En tillförtlitlig barnvakt.
Förlust av fina tunnbanden.
Skador.
Byxor som spricker.
Guld.
Silver.
Brons.
Tillförlit.

Massor av ögonblick med er som jag minns och alltid kommer att minnas med glädje och kärlek.

GOTT NYTT ÅR CECILIA, FREDRICA, FRIDA, INGER, JENNY, JULIA, NANYA, THERESE (och alla andra). ETT NYTT DECENNIUM, MED NYA MÖJLIGHETER!

MASSA KRAMAR FRÅN VANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0