27/12

Åh herrejesus vad mycket folk det finns i Stockholm. Var i skäris igår och köerna var enorma! Till och med när jag åkte hem mitt i natten efter en filmkväll var det fullt med människor på tunnelbanan. Hela situationen kändes tragisk eftersom jag i princip var den enda som var nykter och kunde stå på benen.

Idag vaknade jag vid halv 1 och tog en sväng på stan med S. Sedan bar det av till träningen. Hallen var ockuperad av över 100 dansande människor och värmen och svettlukten vi mötes av var inte att leka med. Jag och Vanda tog oss en svängom och sedan ägnade vi träningen åt att göra ändringar i programmet.



Tjejer pappa åker till Spånga och köper tunnbanden på tisdag.

/f


Kommentarer
Postat av: Vanda

TJOOOHOOOOOO!

2009-12-27 @ 23:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0