17/12

Vilket snökaos det har varit idag. Hann vara på jobbet i 1min innan jag fick hoppa in som vikarie för en lärare som inte kunde komma till jobbet. Hon bor nämligen i Nyköping och trafiken stod helt stilla. Men det gjorde inte mig särskilt mycket för istället för att sitta inne hela dagen fick jag åka pulka med 3orna. Det blev julbord till lunch och efter det fick vi se en liten julföreställning gjord av 4orna. Börjar ju nästan få lite julstämning. Eftermiddagen avslutades med en super promenad i snöovädret till Fruängen. Som vanligt vid första snön går ju inte SL:s bussar. Men jag hann i tid till träningen!


På lördag åker vi till Holland för att tävla. Igen! Nu jäklar ska vi avsluta den här terminen på topp tjejer. Det här ska bli en riktigt riktigt god jul.
Nu ska jag sätta igång med packningen. Det har nästan blivit en vana att packa inför utlandsresor så allt går numera på rutin.


/frida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig bild. Typ miniatyrer av seniortruppen (vid närmare eftertanke är det nog precis vad bilden föreställer).

2009-12-18 @ 16:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0