1 December

Bara 23 dagar kvar till jul! Idag startade jag förmodligen dagen som precis som 10000 andra barn i Sverige, jag tittade nämligen på julkalendern. Visst jag är 19år men tradition är tradition.

Var inne i stan och tittade på NK´s julskyltning med jobbet idag och sedan bar det av till skansen med två av barnen. Det visade sig vara lite fel årstid eftersom många djur höll sig inomhus, men vi hade skoj ändå. Så lite julstämning har jag allt fått idag. Plus att jag ska hem till Johan ikväll och baka pepparkakor. Hoppas att han kan muntra upp mig lite för jag är fortfarande helt sänkt av att vi inte klarade EM kvalet.

Dagens citat: (Två barn diskuterar olika pizzor de har ätit)
                    - Jag har ätit grispizza.
                    -Men du äter ju inte gris.



/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0