Dräktdilemma

Sitter här i min grön/blåa dräkt och jag måste säga att det är helt perfekt bak! Inte alls tight utan en liten volang. Där fram är den väldigt rak. Men jag vet inte vad man kan göra åt det. Röstar fortfarande på den här alltså!

Jag hade väldens hemskaste dröm i natt. Jag köpte en Redbull för första gången i mitt liv (fast jag tycker att det är asäckligt) och sen hittade jag Fredrica i en hiss med en tygpåse runt huvudet, och någon hade sövt henne med gas. Och jag ballade såklart ut och då var massa tidningar där och tog kort och sträckte fram sina mikrofoner mot mig men jag bara skrek och sparkade allihopa. Sen var det krig och någon hade kidnappat ett barn.

Snart ska jag gå och köra bil, vi ses på onsdag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Fredrica

Jag röstar också för den blå/gröna dräkten, kjolen är också helt perfekt på mig ;)

haha usch vilken hemsk dröm! Dröm inte sådana drömmar man blir ju rädd;)

Syns snart:) Pusspuss

2009-08-05 @ 16:30:14
Postat av: frida

Jag röstar på nu dräkt! mohahaha

2009-08-05 @ 19:30:35
Postat av: Anonym

ny*

2009-08-05 @ 19:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0