Norge nästa!

Jag ser verkligen fram emot att spendera en helg me er underbara människor! Var hur  taggad som helst under och efter träningen (halvsprang hela vägen hem). Vi är 100 kr rikare och jag är säker på att Inger blir glad när hon hör att de går till min biljett till studentskivan imorgon. Haha. Om någon vill se hur RG-Seniortrupper visar framfötterna på andra fronter än inom gymnastiken kan ni kolla in www.stureplan.se < mode < fashion paparazzi. Hon kör helst under cover men jag kan avslöja att hennes täcknamn är Caroline Trulsson. 

SE TILL ATT TAGGA TILL HELGEN! TILLSAMMANS KAN VI SKAPA UNDERVERK! TILLSAMMANS
ÄR VI STARKA, VACKRA OCH FANTASTISKA.

Var och en av er gör mig lycklig!
Pussar och kramar från Vanda

Kommentarer
Postat av: Freddie

Det är bra att ha ett täcknamn så att inte allt för många följer efter än ;)

Hahah uppladdningen verkar vara på topp:P

Ses på Fredag tjejer, VI ÄR BÄST!!!!!

2009-04-29 @ 22:09:15
Postat av: Frida

Du är så himmla söt vanda!

2009-05-05 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0