Svealandsmästerskapen

I helgen var vi och tävlade i Lindesberg, på Svealandsmästerskapen. Bussresan dit gick väldigt fort och vi hade det kul i vår VIP-soffa längst bak i bussen. Resan roligaste var när bussen åkte över ett gupp och vi flög som vantar där bak, jag nuddade nästan taket. Vi körde en väldigt bra förträning och sen en bra tävling. I rep hade vi lite missar men tunnband/käglor var väldigt bra. Vi slog motsåndarna Torsby med 6 poäng, vilket var roligt. Vädret i Lindersberg var himmelskt och efter vi tävlat duschade vi och la oss ute i solskenet, efter vi tagit en massa fina foton. En trevlig dag på det hela, jag har kul med er tjejer!

Nu ska jag tagga för skivan, jag funderar på att vaa Zorro.. Är inte han Vilda Västern?
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Hade du det kul på skivan vanda :D ?

2008-05-14 @ 13:21:05
Postat av: Vanda

TYP DET ROLIGASTE JAG GJORT I MITT LIV!!!

2008-05-14 @ 14:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0