Söndag den 2:a mars

Idag blev det en kort träning på bara 105 min, fast ännu kortare för mig. Lyckades kolla fel när jag skulle se när bussen gick och missade den med 1 min. Nästa buss gick inte förrän om en timme så jag missade en halvtimme av baletten. Kanske näst sista gången med Bex, känns väldigt sorgligt tycker jag. Hon är  så himla söt och bra. Efter baletten körde vi bara kast. Rep gick faktiskt ganska bra. I övrigt diskuterades den ENOMA flaggan som vi fått av Svenska gymnastikförbundet som vi ska sy fast på vår dräkt, Charlotte Perellis "långa" klänning i Melodifestivalen och Linda Bengtzings låts likheter med Mikas "Grace Kelly". Vad tänkter tjejen med? Nu antar jag att hela gruppen sitter och pluggar igen det vi missat när vi tränat 24/7. Det bord ejag med!
Ciao!

image34

/ Vanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0