Måndag 3 mars

Skickade just in ett arbete som skulle vara inne senast idag kl 23:59 kl 23:59:21. Har fortfarande hjärtklappning efter pressen, men jag skickade i alla fall in det på rätt minut.

Träningen idag gick bra tycker jag. Vi hann med väldigt mycket och jag blev inte så trött trots att vi körde tre program av varje. Vi var till och med först med att rulla mattan.

Har inte fattat än att det är i helgen det är NM, NM! Vi har satsat på den här tävlingen i ett halvår nu och det känns som att den kommer flygandes i en rasande fart den här veckan. Är så glad att vi har fått ner en svensk hejarklack till Köpenhamn. Det är helt enkelt grymt! Till och med Nanya!

Nu ska jag ladda ner lite Kenyanska filmer innan jag går och  sover,
Vanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0