Långfredag

Sitter och små äter godis framför tv:n, det är ju faktiskt långfredag och allt. Min dag har faktiskt varit extra lång, men dock inte tråkig. Vaknade klockan åtta ! Vilket kan bero på att jag råkade somna framför tv:n igår redan klockan tio haha. Städat stora delar av huset, jag gav mig sedan ut i snö ovädret och åkte till soptippen med pappa. Jag har dessutom handlat det sista inför imorgon och lagat middag! Så här mycket har jag inte hunnit med/orkat göra på hundra år.

Nu har vissa av gympa gänget flugit utomlands, så avundsjuk! Men jag vet att ni är lika avundsjuka på mig och Cissi som ska träna på tisdag och torsdag med Inger ;) Haha men vi ses på fredag truppen.

Glad påsk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wou, vet inte vad jag ska tycka om den nya bakgrunden. Minst sagt kreativ. I Brighton ar det bra. Fast jag ar fortfarande sjuk, sa jag har legat hemma idag. Hoppas det gar bra med traningen. PUSS

2008-03-25 @ 20:24:15
Postat av: frida

Det är bara påsk en gång om året ;)
krya på dig!

2008-03-26 @ 11:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0