Tisdag 5/2

Hejhopp.
Måste meddela att jag är lite besviken att inga fler har skrivit i bloggen, except Vanda som har varit så söt och duktig och skapat denna vackra blogg. I know vi har haft den kanske i max 3 dagar (?) men jag har ändå varit inne och kikat minst 1000 gånger. Att vår blogg kommer bli den mest lästa i Sverige är kanske to much?Kanske har jag lite för höga förväntningar? Men jag vet att vi alla fall har en trogen bloggläsare, Carro min söta klasskompis :)

Imorgon är det träning med Inger och jag är förkyld,blä! Men förhoppningsvis är världens sötaste barn i hallen, Emil och Emma. Inget kan slå en träning då Emil springer runt i hallen och är så glad som ett barn kan vara.

Nä nu måste jag fortsätta med mitt pluggande. Någon som kan hjälpa mig att svara på den filosofiska frågan "Vad är fysik? "

Vi ses :)

Kommentarer
Postat av: Kenza

Asbra inlägg, jag får akta mig! Snart är ni kanske ikapp ;)

2008-02-07 @ 18:16:27
URL: http://kenzaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0