Söndag 10/2

Jaha och så var det söndag. Sista dagen på helgen. Vilket innebär att en hel skolvecka väntar på att sluka mig. Men det innebär även en hel vecka full av träningar.

Dagen började med en tidig morgonträning. Var väl endast jag och Vanda som riktigt hade vaknat denna morgon :P Först var det balett med Bex som stog på schemat. Vi fick beröm idag också. Vilket är mycket trevligt tyvärr har väl inte våra program gått framåt lika mycket. Men de ska det bli ändring på ;)
Resten av träningen var inte den mest effektiva, men ändringar tar lång tid att fixa.
Efter 4 (eller 6) program och världens snabbaste sprintlopp till tunnelbanan med Freddie rann svetten (fräscht I know!) innanför min tjocktröja.

Men men, nu måste jag väl fokusera lite på min hög av läxor. Kan ju inte påstå att jag längtar efter att ge mig in i fysikens djungel. Ha det bra puss och kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Vanda

Tur att du finns Frida!

2008-02-10 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0