Naprapat

Idag var jag hos naprapat-Ola. Det var en ganska trevlig upplevelse. Höll på att börja skratta nervöst när jag skulle rita ut på en bild av en människokropp var mitt fel ligger (ljumskarna), men den speciella proffessionaliteten som bara finns hos läkare gjorde att situationen blev mer normal än vad den annars skulle varit. Efter att ha diskuterat mina brister, kollat in mina muskler och testat min muskelkapacitet var det dags för massage. YEY, tänkte jag såklart, men man ska aldrig ropa hej innan man kommit över ån. Det var högst smärtfullt ska jag berätta! Men efteråt kände jag en helt ny känsla av en varm och mjuk muskel, vilket var väldigt mysigt. Ola ville att jag skulle ta med min kära pojkvän nästa gång, så att han kunde fortsätta göra massagen på mig två gånger i veckan. Jag får väl se hur det går med den övertalningen..

Egentligen skulle min dag bestått av bara PLUGG men det har gått sådär ("jätteoväntat"). Har pluggat samanlagt 2 timmar typ vilket är oroväckande eftersom jag har två prov på torsdag och jag kan ingenting. Bästa kompisen Anna kom hit istället och jag lagade fisksoppa. Tipsar om nya dokumentärserien i ettan "Klass 9A". Helt underbar.

För er som börjar tröttna på mig kan jag berätta att jag försöker öövertala de andra att skriva. De är lite sega i starten men jag lovar att när de väl gör premiär, så gör de det ordentligt.
Tills dess; Ha det bra!
 
/Vanda


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill också till naprapat ola och hitta mina brister ;) Är ljumskarna bättre efter massagen?

2008-02-13 @ 13:24:39
Postat av: Vanda

Nja.. det känns som att jag har ett stort blåmärke längs hela insidan av mina lår. Så det är väldigt ömt. Men jag har ju inte tränat än så jag kanske får superkrafter då!

2008-02-13 @ 13:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0