Miss Valentine 2008

Jag är förvånad över att jag är först att uppdatera =) Trodde att Frida skulle vara snabbare. Jag är så lycklig efter den här resan, har verkligen haft en helt underbar helg!

Orkar inte beskriva hela resan nu, eftersom den innehållt lite för mycket snabbmat och lite för lite sömn (behöver verkligen sova) men en snabbgenomgång är aldrig fel. Vi kom 9 totalt på tävlingen, före Narvi ett Estländsk lag. Vi slog tyvärr inte Övik, fastän vi var SKRATTRETANDE/ÅNGESTFRAMKALLANDE nära i tb/käglor (0.05 p = en halv osträckt fot). Men det blir till NM stället efter den kommande veckan med 27 h träning framför oss. Helt grymma gymnaster på tävlingen. Har aldrig kunnat tänka mig att jag skulle tävla mot ryska landslaget eller träna på samma matta som Anna Bessonova. Kul att vara på en så stor tävling! 

Men mest av allt vill jag tacka alla mina underbara kompisar. Har haft jättekul och jag älskar verkligen att vara med er! Till tränare Tessan (som nu officiellt vet att vi har en blogg men inte vågar läsa den eftersom hon tror att vi ska snacka skit om henne) och Inger (som inte kunde följa med) vill jag bara ge en stor kram för att ni är underbara tränare och människor som lägger ner så mycket tid och engegamang för att vi ska bli så bra och ha så roligt som möjligt. Ni lyckas verkligen! 
     
Kul med Lena också som har varit en jättebra ordningsam och gullig coach under helgen!

Nu ska jag testa på första avsnittet av Private Practice.

Jag väntar på bilder!

Puss och kram från Vanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0