Måndag 4/2

Ja då var det dags att skriva det första riktiga inlägget här i bloggen :) Det är jag, Frida, som fick äran.

Kan ju alltid börja med att berätta om hur dagens träning såg ut.  Den började , precis som alla andra träningar,  med att  vi körde kast. Underbart nog slapp vi konditionsuppvärmingen. Fast jag slapp göra rätt mycket idag eftersom jag kände mig febrig, men ändå. Efter lite riskträning och tänjning var det dags för golvbaletten. Otroligt nog hann vi även köra sammanlagt 6 stycka program, rekord!  Ärligt talat hur många är det som vill läsa om exakt vad vi gjorde på träningen? Förmodligen väldigt få. Träningen slutade ialla fall väldigt bra för min del, fick höra av Anna att hon tyckte att vårat repprogram har blivit mycket bättre. JIPPI allt slit börjar kanske ge resultat.

Btw om 18 dagar åker vi till Estland, 18 dagar är ingeting. Men den här gången ska vi krossa Övik! We can make it! Dessutom ska vi ju fixa till dräkten och låna  friståendetruppens så vi kommer se grymt snygga ut :) 
Och om endast 35 fjuttiga dagar befinner vi oss i Köpenhamn. Där har ialla fall jag planerat att göra mitt livs bästa  tävling och ta guldmedalj i Nordiska Mästerskapen och jag har räknat med att ni också har det som mål tjejer. Att Finland har varit med på EM är inget som ska stoppa oss ;)

Nä nu ska jag vila framför tv:n. Somliga har ju tränat och inte svullat i sig massa med god mat och pratat kinesiska på en restaurang haha ;) Hoppas du hade det trevligt Nanya :)

Njut av dessa nostalgi bilder. Vi har blivit färre men enormt mycket bättre.
 

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med allt! :D

2008-02-04 @ 21:22:19
Postat av: Adéle

hej tjejer! fin blogg ni skaffat:)

2008-02-05 @ 00:37:14
URL: http://adell.blogg.se
Postat av: Anonym

Nice sida! :D Hoppas att det går bra i Estland!

2008-02-05 @ 23:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0