7/2

HELLO THERE!
Dagens balettlektion var en ren sensation; Bex var helt överlycklig för att vi var så duktiga. "Ni ser ut som dansare på en balettlektion och inte som gymnaster som aldrig provat balett". YEY! (som Bex brukar säga). Alltid roligt för de bortglömda barnen (läs oss) att få lite beröm sådär spontant.

Träningen efter baletten blev lite speciell. Nån tjej från Göteborg skulle rekrytera "skådespelare" till en film om en avdankad RG-gymnast (vilken gengre hamnar den i?) och vi skulle provspela. Hon filmade våra program och sen var det dags för casting. Jag och Fredrika gjorde succé med våra skills. Vi fick improvisera ihop ett drama där hon hade blivit gravid med mitt ex, som jag fortfarande var kär i. Jag är verkligen inte van vid att spela teater och har inga som helst erfaranheter, så det var en helt klart obekvän situation. Tyvärr hann inte Cissi och Frida köra sin provspelning. Vi får hoppas att de inte har oanade talanger som skulle gjort filmen (som bara är ett skolarbete typ) till en braksuccé.

Idag fick jag prova dräkten vi kommer att köpa/låna till Miss Valentine och NM. Den är verkligen fin och jag tror att den kommer att passa oss bättre än den turkosa vi brukar ha.Från igårdagens träning har jag inte mycket mer att tillägga. Mer än att höjdpunkten var när Emma kräktes ner Nanyas träningsbok. image24
Jag på baletten idag

HA DET BÄST! KRAM KRAM från VANDA

Kommentarer
Postat av: frida

"Mer än att höjdpunkten var när Emma kräktes ner Nanyas träningsbok." hahahaha!

2008-02-07 @ 21:21:15
Postat av: Nanya

Ja vanda! det var nog höjdpunkten va? NOT! haha

2008-02-13 @ 15:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0