15/2

Jag har fått uppmaningar av Vanda att det är dags för mig att skriva här nu och någon gång måste väll vara den första :) jag kan ju börja med att säga grattis i förskott till Julia som har namnsdag imorgon =) När jag kom hem hade pappa lagt en lapp där det stod "Julia har namnsdag 16/2" haha, han har bättre koll på mina kompisars namnsdagar än vad jag har. I alla fall, grattis Julia!!

Idag på träningen körde vi på bra och det märks att det bara är 1 vecka kvar till Estland. Alla kämpar på in i det sista.  vi satte som vanligt upp egna mål inför träningen och mitt var att peppa truppen =) vet iof inte om jag lyckades särskilt bra för i slutet av träningen var alla block inplockade förutom mitt och man vet ju aldrig vilken tanke som ligger bakom detta .. man kan ju undra om det är för att blocket fått "kräkstämpeln" eller om det var ett personangrepp?  jag hoppas på det första ;) fast det ser nog inte så bra ut då man kollar tillbaks på vad truppen har skrivit om mig innan på den här sidan: "svullar kinamat" "knäar cissi i ryggen- revansch med kägla i huvudet" "nerkräkt block"..  HAR NI NÅGOT EMOT MIG TRUPPEN!?!? det här krävs ändring på !

Nu sitter jag här och har försökt sy dräkten som vi ska ha till regionstävlingen på söndag. Det går inte särskilt bra så det lutar åt att jag kommer behöva be cissi om hjälp! hon är ju trots allt vår lilla sömmerska.
 
men men, nu ska jag gå och titta på tv och kanske göra ett försök till att sy dräkten.
ladda till på söndag tjejer!! sen är det bara en vecka kvar till Miss Valentine och efter det två veckor till NM !!!

Godnatt, sov gott och dröm sött

ps. Tack för allahjärtansdag-kortet du gav oss Vanda! hur fint som helst! ds.

Kommentarer
Postat av: Vanda

Jag kände också att ditt ensamma block kvar på golvet var precis på gränsen till mobbing. Jag undrar vem boven var

2008-02-16 @ 11:05:11
Postat av: Cecilia

ojojoj vem skulle va så elak att man lämnade ett block kvar?!

2008-02-16 @ 12:06:49
Postat av: Anonym

Jag chansar på att boven är cissi ;)

2008-02-16 @ 15:44:18
Postat av: Carro

Lycka till imorgon tjejer!! :D

2008-02-16 @ 23:21:54
Postat av: Nanya

jag har fått erkännande från boven själv, Cecilia Karin Rudeberg är den skyldige!

2008-02-17 @ 20:30:53
Postat av: Nanya

jag har fått erkännande från boven själv, Cecilia Karin Rudeberg är den skyldige!

2008-02-17 @ 20:31:14
Postat av: Cecilia

hahaha verkligen sätta dit mig nanya!

2008-02-17 @ 21:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0