2 april

Det har varit tomt i bloggen ett tag. Under påsklovet hade vi tre träningar. Dom första två var det bara jag och Cissi men vi kämpade på och fick rejält med träningsvärk. Den tredje träningen fick vi förstärkning av Vanda och Nanya.
Julia valde att slappa på stranden i Egypten och Freddie spenderade hellre tid med sina släktingar än med oss!

Det är läskigt hur livet kan förändras så fort. Vi fick nog alla en tankeställare idag. En tjej från en annan förening ligger på sjukhus  nedsövd med brutet käkben och krossade tänder. Så fruktansvärt tragiskt och jag hoppas verkligen att hon klarar sig och blir bra.
Tjejer jag har bestämt att ni aldrig mer får åka skidor/snowboard!

Blir tokig på den här bloggen eftersom inte mitt tidigare inlägg publicerades!! Förresten solutsikter ville ha bilder tjejer så skicka till mig om ni har några fina så skickar jag dom vidare:)

Ses imorgon! /frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0